lørdag 7. februar 2009

StorO


Idag har jeg vel ikke egentlig gjort noe spes. Jeg stod opp klokka 11.45 idag, og satt meg rett på PCen og TVen. Også gikk jeg og dusja. Og det brukte jeg en halvtime på. Så dro pappa meg med på StorO, han skal til Kenya(elns) og jeg måtte hjelpe han å finne ALT mulig fra plastikbokser til pysjbukser. Men jeg fikk iallefall levert inn den stygge mobilen min som sliter med å skru seg av og på. Jeg leverte den inn forrige uke også. De skulle fikse det samme men de fikk ikke til en dritt. Så den kan hende at jeg må ha ny mobil:( og jeg som er så glad i Gule(som jeg kaller den)! den matcher jo jakka mi og alt!
Nå ser jeg på TV, på Lilo og Stitch-Hater det... De har så shtøgge øyne og neser. Men nå skal jeg snart spise, og jeg gidder ikke bruke hele lørdagen på å sitte her heller så...
Vi blogges;)

1 kommentar:

  1. Lilo og Stitch har sett det og en gang jie .. for veldi veldi lenge siden :P

    SvarSlett